Turite klausimų?
Žemiau rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus
Kur veikia Kalvanet interneto paslauga ?
Kalvanet interneto tinklas aprėpia didžiąją dalį Kalvarijos, Vilkaviškio, Lazdijų bei Marijampolės savivaldybių gyvenviečių.
Kaip užsisakyti Kalvanet interneto paslaugą ?
Norėdami užsisakyti Kalvanet paslaugas kreipkitės telefonu +37062049141 arba el. paštu info@kalvanet.lt . Gavę jūsų objekto adresą atvyksime (nemokamai) ir įvertinsime kokias paslaugas galime teikti jūsų vietovėje.
Kaip įrengiama Kalvanet interneto paslauga ?
Atvykus ir įvertinus technines galimybes, teigiamu atveju, su klientu aptariama antenos tvirtinimo vieta pastato išorėje, bei kabelio pravedimo būdas. Tolimesnius darbus atlieka Kalvanet darbuotojas ( pastato išorėje pritvirtina antena, praveda kabelį iki vietos, kur stoves maršrutizatorius, bei viską sukonfigūruoja).
Kaip atsiskaitoma už Kalvanet paslaugas ?
Po paslaugų įvedimo, sekančio mėnesio pradžioje klientas gauna sąskaitą faktūra už praeitą mėnesį gautas paslaugas. Sąskaitos gavimo būdą ( el. paštu ar popierinė Lietuvos paštu) klientas pasirenka įvedimo metu. Gautą sąskaitą privaloma apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.
Kur galima atsiskaityti už Kalvanet paslaugas ?
Už paslaugas galima atsiskaityti bankiniu pavedimu, "Perlas" terminaluose bei Lietuvos pašto padaliniuose.
Kaip elgtis pradingus interneto ryšiui ?
Pradingus interneto ryšiui pirmiausiai reikėtų patikrinti ar visi laidai, kištukai yra savo vietose. Tuomet kai viską patikrinote, atjungti visą interneto įrangą nuo elektros tinklo 20 sekundžių ir vėl sujungti taip kaip buvo. Jei po šio žingsnio internetas neatsirado, nedelsiant skambinti +37062049141